donderdag 30 april 2009

Rustig

Vandaag is het in Nederland Koniningendag, dat wordt door de meeste Nederlanders toch uitgebreid gevierd. Door de kinderen die van alles willen verkopen op de vrij markt of hun artistieke kunsten willen vertonen. Zo hopen ze dan flink wat geld te verdienen om dat zoo snel mogelijk weer uit te geven. Tenminste zo ging dat vroeger bij mij. Ik weet nog heel goed de aanloop naar Koningingendag was altijd spannend, hoe kunnen we zoveel mogelijk geld verdienen. En natuurlijk niet onbelangrijk met wie ga je daar staan. Mijn dwarsfluit kunsten leverde altijd het meeste op...Als ik eraan terug denk zit ik hier plots met een glimlach achter mijn pc. Tijdens de studentenjaren is het de bedoeling dat je de nacht ervoor zoveel mogelijk drinkt...en nu is het de bedoeling zo vroeg mogelijk op te staan en dan te zien of je nog iets moois kunt vinden. De laatste jaren ben ik nooit zo gevoelig geweest hiervoor. Maar door de heimwee van afgelopen tijd bedenk ik opeens hoe waardevol dit soort dagen zijn, dit behoort toch eigenlijk tot de Nederlandse cultuur.

http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-511011/

We gaan zo dus lekker op weg naar Nederland en zullen ergens uitstappen om wat rond te lopen. Ik ben benieuwd.

Wat we de komende dagen nog meer gaan doen geen idee. Genieten van iedereen die we zien en van het mooie weer. Hopelijk worden het weer gezellige dagen, dagen om te onthouden.

Op baby vlak is het rustig we wachten tot maandag dan ga ik opnieuw dagelijks testen of er al een ovulatie is. En anders einde van de week een echo maken om te zien hoe de eitjes groeien. Dit zijn altijd de beste weken van de maand, er heerst dan rust in huize kitaman. We kunnen dan van alles doen zonder ergens rekening mee te houden. Heerlijk mooi weer om te sporten en een wijntje te drinken op het terras. Ole

Geniet allemaal de komende dagen en bedenk hoe mooi het leven toch kan zijn.

x Saskia

2 opmerkingen:

  1. Goede morgen,

    De feestelijke heden(?) zitten er weer op.
    De Koninginnedag is dramatisch verlopen, met een dwaas die een hele nare actie heeft uitgehaald waar helaas onschuldige mensen aan zijn overleden of verwond. Om over de reactie van aantasting van de Monarchie en vrijheid niet te spreken!!!

    Ander nieuws, Moeders voor Moeders heb ik net gebeld, want zo als in een eerder bericht van Saskia vraagt zij, aan zwangere dames om zich daar aan te melden voor het inleveren van de urine om het middel HcG wat nodig is voor IVF behandelingen aan te maken. Helaas bestaat dat niet in Belgie, en na de informatie die ik net heb gekregen zal dat ook niet gebeuren.

    De fabriek staat in Nederland, en als je net aan de grens woont is het een haalbare zaak om urine in te leveren en op te laten halen. Anders wordt het een te kostbare zaak, en de levering zou te lang onderweg zijn. Het is wel intressant om in heel europa Urine te malen maar dan zou er in elk land ook minimaal een fabriek moeten staan. En dat is wat nu eenmaal niet mogelijk is, de dame die ik daarover heb gesproken was in elk geval wel blij met de reactie en wenst iedereen veel succes, en hoopt toch ook op blijde reactie's

    goetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen