donderdag 9 april 2009

Wat een dag

Iedereen maakt fouten niemand uitgezonderd. Alleen wanneer is een fout maken erg en wanneer niet?

Als onze werkgevers vinden de fouten die wij maken erg,vervelend, jammer, enz. Nou vandaag vindt ik de fouten die ik op mijn werk maak vervelend maar verder stopt het daar. Natuurlijk neem ik mijn verantwoodelijheid, maar ok er hangt geen leven vanaf.

Vandaag zouden wij tussen 7:30 en 8:00 uur gebeld worden. De hele nacht heb ik slecht geslapen zouden de "moppies" het overleefd hebben of niet??? Gek wordt je ervan.

Rustig naar het werk gegaan daar verloopt alles vlekkeloos deze week, geen gekke dingen. Fijn hoor en dat nogwel terwijl het hier paaskampen zijn bij ideekids!!

Om 8:15 uur nog niets gehoord ik gebeld, te druk nog eens bellen dan te horen krijgen dat het labo onze uitslag nog niet had gegeven. Of ik even wilde wachten, na 15 min. een heerlijk rustgevend muziekje te hebben gehoord het antwoord. ..... Euh mevrouw we hebben een foutje gemaakt. We zijn vergeten de cryo's alias moppies te ontdooien gisteren. Sorry................

Tja, nu dus vanmiddag naar het ziekenhuis voor een serieus onderhoud met de proff. En ze zijn de "moppies" nu met spoed aan het ondooien dat zullen ze dus wel niet overleven:-(

Zowel dan hebben ze al niet meer kunnen splitsen(groeien) Mooie boel dus.

Ik vergelijk het maar met als je naar het ziekenhuis moet voor een amputatie van je linkerbeen en je rechterbeen is opeens weg, foutje bedankt:-)

Helaas jongens weinig humor vandaag. Was het maar alvast 4 uur.

Wordt vervolgd...........


groetjes de nerveuse

2 opmerkingen:

  1. Mijn allerliefste Hollandaiseke,

    Wat is het werkleven toch zoveel fijner geworden, nu jij erbij bent.

    Je bent een schat van een collega, maar meer nog, een prachtige vriendin geworden.

    Een mopje, een klaagzang, alles is mogelijk bij jou.

    Je bent er steeds voor anderen ook al heb je het zelf zo moeilijk...

    Nog nooit kwam ik zo'n eerlijk persoon als jou tegen.

    Ik wens jullie alle geluk en liefde toe. Zal zo hard voor jullie duimen en weet dat ik er steeds voor je ben (kan ook niet anders he, want ik zit rechtover jouw bureau, of je het nu wilt of niet :):):))

    Lieve toeskes Inès

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede middag lieverd,

    Wat een toestanden gisteren allemaal weer!!!!
    En wat een tranen en boosheid, ook bij mij.

    Uiteindelijk heeft het een goed gesprek gebracht met de proff. Daarbij is ook het dossier extra doorgenomen en krijg je, voor de verandering, weer medicijnen erbij. Tegen miskramen en iets voor de je schildklier.

    Er is gelukkig ook "1 mopje" terug geplaatst, helaas hebben de anderen het niet overleefd.:-(((((

    Nu weer 14 dagen van spaning en wachten eindeloos lang wachten. En vertrouwen en bidden dat het blijft.

    Dikke Kussen Mams

    BeantwoordenVerwijderen