woensdag 8 april 2009

Wachten

Vandaag weer wachten vol met zenuwen. Gaat het goed met het ondooien van onze diepvries moppies? Tja mijn vriendin heeft een leukere naam bedacht voor de cryo's ofwel ingevroren embryo's.

We zijn met 23 begonnen en helaas nog steeds zonder resultaat. Twee moppies hebben het ontdooi proces niet overleeft.....en dat in de tijd dat het buiten toch -15 graden was:-)

De rest wel maar tja die verdwijnen gewoon he?! Elke maand zijn ze er minimaal 1 dag vandaag 1 dag zwanger.

Ik ga jullie meenmen in mijn wereld. Leuk, spannend, verdrietig en boos. En soms bijna gevoelloos maar nooit doelloos.

Veel informatie op het internet over iui,ivf,icsi, onvruchtbaarheid enz. Is saai en zeker niet leuk om te lezen. Mijn verhaal is niet leuker maar ik probeer met de nodige humor ons staande te houden. Mijn motto is: 1 dag niet gelachen 1 dag niet geleefd. Ik houdt me daar maar aan vast. En de mensen die mij kennen weten dat ik heel goed kan lachen:-)

Hopelijk gaan jullie het leuk vinden om mij te volgen geven we elkaar tips en kunnen we samen lachen met een traan erbij.

Liefs sas

6 opmerkingen:

  1. Lieve Saskia,
    Je bent een geweldige vrouw!
    Ik wil heel graag je moppies volgen. Bedankt voor je lach en een traan.
    liefs,
    vie
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Lieverd.
    wat een leuk idee om iedereen zo op de hoogte te houden van wat er allemaal in je leven gebeurd rondom het zwanger worden.

    Saskia je bent zo een kanjer!
    We houden heel veel van je!

    dikke knuffel Rob en Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, hoor een eigen blog. We zullen je zo ook gaan volgen.
    Succes!

    Beetje rare foto bij mij maar de computer is gecrast en nu heeft Serge alles moeten verwijderen.

    Liefs ons

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Saskia en Alan,

    Ja, ook jij Alan, want ook voor jouw is het elke maand weer moeilijk. je moet je vrouw troosten, voorzover dat gaat, en zelf heb je ook verdriet omdat je weer geen vader wordt.

    Mijn pijn in mijn hart en tranen in mijn ogen heb ik het eerste deel gelezen. Ik hoop dat het jullie steun gaat geven om op deze manier je verhaal kwijt te kunnen.

    Graag zal ik jullie volgen op de blog over de moppies.

    DIKKE KUSSEN mams

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieverds,

    Wat een fout is er gemaakt zeg!!!!!!!!!!!!!!!
    Er zijn geen woorden voor.

    Sterkte mams

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi kanjers!

    dit is toch niet te geloven!
    hoe heeft dit nu weer kunnen gebeuren.

    sterkte dikke knuf rob en syl

    BeantwoordenVerwijderen