woensdag 22 april 2009

Boos

Vanochtend door de liefste vroedvrouw die er rond loopt ze kan erg goed prikken. en heeft altijd tijd voor een babbeltje.

We zijn net gebeld......en natuurlijk zijn we weer niet zwanger. De lijdensweg stopt niet....ben heel boos, verdrietig, teleurgesteld en ontdaan. Waarom toch niet. Ik doe alles wat ik kan, terwijl andere zo plots zwanger worden en weer anderen die tijdens de zwangerschap nergens rekening mee houden. Daar wordt ik verschrikkelijk opstandig van en dat is nog zacht uitgedrukt.

Ik heb net ook gevraagd of ze de LAH hebben toegepast nee niet dus.....neee????? Tja dat kan he als het een onderzoek is. Volgende maand dan wel want nu stoppen we met de proef en betalen we het wel zelf. Hopelijk helpt dat een beetje. Dus nu stoppen met alle medicatie en volgende maand opnieuw ziek zijn daarvan. Maar goed het hoort erbij.

Vandaag ben ik vrij en ben daar blij om maar morgen pfffff ik zie er nu al tegenop dan weer naar het werk te gaan. Ook al heb ik de tofste collega's en werkgever in wijde omstreken. Het zal afzien zijn.

Ik ga vandaag nog maar even wegkwijnen in zelfmedelijden........en een potje huilen. Slapen en morgen tja dan zien we wel weer.....


saskia

4 opmerkingen:

  1. Ach, lieverd van ons, wat een verdriet weer.

    Woorden, nee er zijn geen wrooden.

    Veel sterkte allebei.

    Dikke kus en knuffels paps en mams
    Wij houden van jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey meisje,

    Ik vind het verschrikkelijk jammer dat het jullie weer niet gegund is. Nochtans verdien je het ook net zoals iedereen.
    Ik wens je heel veel sterkte, een dikke knuffel en hopelijk kan je snel weer van start gaan...

    http://sterretjesooievaar.skynetblogs.be/
    http://eindelijkzwanger.skynetblogs.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi lieverds,

    ik weet niet meer wat ik moet zeggen.
    wat hebben jullie weer veel te verwerken.
    heel veel sterkte en een dikke knuffel.
    sylvia en rob.

    BeantwoordenVerwijderen