vrijdag 10 april 2009

een dag later

Gisteren was dus een hele emotionele dag. Wat een geluk dat ik werk en nog het een en ander te doen had:-)

In het UZ waren ze in eerste instantie niet zo blij (denk ik) omdat toen we binnen kwamen ik totaal los ging in mijn emotionele uitingen. De gene die mij kennen weten wat dat betekend:-)
Zal het even onder woorden proberen te brengen, huilen met lange ademhalingen, harder praten dan normaal is, bibberen, en 1000x hetzelfde herhalen.

Die arme arts en liefste man van de wereld lieten mij me gang maar gaan. Maar goed alles maar eens gezegd en de teleurstellingen uitgesproken.

Daarna hebben ze 1 moppie kunnen terug plaatsen de ander is overleden. Lig ik daar weet deze arts niet hoe een eendenbek werkt. Zij maar proberen erin, eruit, draaien, een andere, groter, kleiner. En de vroedvrouw samen met haar kijken. Jongens jongens het is geen kijkdoos.....
Terwijl ze daar bezig zijn en het steeds langer duurt denk ik oh shit shitter de shit ik ga zo een enorme wind laten door de druk die er dan ontstaat. Moet lachen en huilen tergelijkertijd.

Maar goed na ruim 10 min. hebben ze dan maar de prof. erbij gehaald. Jippie, die kan het met d'r ogen dicht. Zo vriendelijke en kortdate madam. Daarna nog 1.5 uur met haar gesproken. Heel fijn ze heeft ons veel verteld, onduidelijkheden weg genomen en moed gegeven.http://www.youtube.com/watch?v=Sx8lYXzjGWE&feature=related Beejte viezig maar wel waar. Doet trouwens geen pijn hoor.

Ook twee soorten medicatie gekregen. We moeten afwachten of het werkt. We zullen zien. Ben er nu wel misselijk van ....voor de duidelijkheid van de medicatie.

En vanaf volgende maand doen we LAH standaard. http://www.youtube.com/watch?v=SQ8iA19xQWo&feature=related of het werkt geen idee. Wel voor de rust van de psyche van ons beide.

Gelukkig als aflsuiter hebben we gister met de club van 3 een hillarische avond gehad. Thanks girls

zoenen saskia

1 opmerking:

  1. Hii,

    Net even de filmpjes op You Tube bekeken.
    De viezigheid?? Ik heb daar niets van gezien.
    Interessant dat wel. Ook op de Ooievaar is de weg kwijt even wat verhaaltjes gelezen.

    Vooral die over endometriose (wat en rot woord, ik moet er over nadenken om het goed te schrijven). Het is goed voor ieder, die daar in is geinresseerd, om daar eens kennis van te nemen.

    lieve groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen