maandag 13 april 2009

Waarom een dag zwanger?

Ik ben begonnen afgelopen week met deze blog. Het blog adres heet; een dag zwanger, maar ik heb eigenlijk helemaal niet uit gelegd waarom.

Hierbij: Een dag zwanger omdat, wij vinden dat elke maand een dag zwanger zijn. Dat komt omdat er altijd een of twee embryo's worden terug geplaatst. Deze zijn dan al drie dagen oud en zijn na de ontdooing weer gesplitst ofwel gegroeid. Wat er daarna binnen de twee weken nadien gebeurd in mijn buikje in zeer onduidelijk. Dus ofwel groeit het verder maar geen idee hoelang, en of ze echt groeien. Normaal zouden ze moeten groeien en nestelen maar dat is dus erg moeilijk.

We kunnen niet veel anders doen dan geduld hebben, maar geduld is soms geen schone zaak he?!

Goed dat is dan dus ook weer duidelijk., tenminste dat hoop ik toch.

Laatst zei mijn lieve vriendin" al die embryo's als je ooit in de hemel komt dan heb je daar verschrikkelijk veel kinderen.'' Tja dat klopt als een bus maar, het zou fijn zijn als God ook hier op aarde mij/ons eens een stel kinderen geeft. Dat denk ik dan, niet vriendelijk maar toch.

Dit weekend zijn we met de familie naar de Ardennen geweest, heerlijk. Wat hebben we gelachen. Mijn paps moet altijd de kleine jongen uithangen....he tja, misschien kan ik hem als kind adopteren van mijn moeder;-) Mijn zus en zwager ofwel schoonbroer zoals het hier in Belgie heet kunnen er trouwens ook wat van.

We zijn een spelletje aan het spelen en opeens zegt mijn zus '' he mam je hebt ons toch geleerd altijd onze kleren te strijken?'' Waarop mijn moeder incl. de rest naar haar kleding kijkt....huh .. zegt mijn zus dood leuk je mag je borstkas dan ook wel eens strijken die zit vol rimpels.'' Dat soort dingen dus erg grappig. Voor het eerst in tijden mijn zus ook met de slappe lach gezien en gefilmt geloof me dat alleen was het weekend al waard. Thanks sis.

Ondertussen dat ik dit schrijf leest man lief mee en geeft nog wat tips en tricks over de spelling;-))) Altijd handig he die mannen.

Jongens de werkweek begint weer. Ik hoop dat ik nog leuke reacties ga krijgen op de blog en ook wat volgers. Dat is toch wel zo leuk he?!

Dikke zoenen Saskia

1 opmerking:

  1. Goedenmorgen,

    Wat een weekend, inderdaad zoals mijn dochter al schrijft in overleg met haar mannetje, een heel gezellig, lacherig weekend gehad. Wij de "oudjes" moeten daarvan bijkomen. Dit ging onderweg naar huis al in de file's die dus overal stonden. Later thuis dan TomTom, of MiepMiep ons had verteld. Die dingen zijn ook niet te vertrouwen;-)).
    Nu is het inderdaad een werkweek en voor mij (zonder werk) een "zon"dagje.

    Verder blijven denken wat er allemaal in de buik van Saskia gebeurt en er beste maar weer van hopen, zoals elke maand.

    Het is leuk/goed om te lezen hoe een aantal mensen zich op deze manier met Saskia en Alan meeleven.

    groetjes en tot lees!!

    BeantwoordenVerwijderen