zondag 19 april 2009

Soms


Soms weet ik niet zo goed wat ik moet schrijven. Gewoon omdat ook ik soms geen woorden vindt. Er zijn zoveel gevoelens en zo weinig woorden. Al sinds vrijdag loop ik met een heel zwaar hart rond, zwaar in de zin van vol verdriet dat hij wel uit elkaar lijkt te barsten. Ook van de zenuwen omdat ik zooooo hard hoop dat het heel misschien dan toch gelukt is. Al zal het wel van niet.

Ik kan nu niet zoveel schrijven maar ik heb vandaag een prachtig liedje gehoord een ode voor mijn allerliefste man.

Dus hierbij speciaal voor jou

Midzomernacht van Blof cd april

Ik kijk verder nu de dag weer korter wordt
Ik ben vrijer al kom ik steeds meer tijd te kort
Ik ben milder, ik ben kalmer bovendien
Terwijl jij schildert met je woorden en me weer iets nieuws laat zien

Je bent mooier dan ik jou ooit heb gezien
Je bent prachtig, je bent meer dan ik verdien
Je bent verder dan ik ooit zal kunnen zijn
Je bent moediger dan ik want je denkt nooit aan het eind

ik kijk verder naar de zee die voor ons ligt
Ik voel beter dat ik brij ben en dus nooit iets verplicht
Ik ga veel verder,veel verder, veel verder dan ik ooit heb durven doen

Je bent mooier dan ik jou ooit heb gezien
Je bent prachtig, je bent meer dan ik verdien
Je komt dicht bij de volmaaktheid die ik altijd heb ontkent
Je bent moediger dan ik gewoon omdat je bij me bent

Je bent mooier dan ik jou ooit heb gezien
Je bent prachtig, je bent veel meer dan ik verdien
Je bent veel veder, veel verder, veel verder dan ik ooit zal kunnen zijn
Je bent moediger dan ik want je denkt nooit aan het eind.

Liefs Saskia

1 opmerking:

  1. Lief,

    Wat een mooie woorden. Voel me zeer vereerd en blij dat we gehuwd zijn.

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    Je man lief

    BeantwoordenVerwijderen