maandag 4 januari 2010

Lang geleden....


Ja mensen het is heel lang geleden dat ik nog eens iets schreef. De afgelopen tijd hoor ik tot mijn vreugde dat mensen mijn schrijvende hand missen. Joehoe!! Dat is toch leuk om te horen.

Vanaf nu zal ik weer steeds een up-date doen. Dit omdat we de afgelopen maanden heel veel hebben gepraat, hebben gedacht en vele moeilijke en makkelijke beslissingen genomen.

We zijn de afgelopen tijd weer heerlijk naar elkaar toe gegroeid. Wat fijn om te zien, te merken en te voelen dat we een geweldig huwelijk hebben. Natuurlijk gaat het met vallen en opstaan, maar gaat dat niet in elke relatie zo? ik denk van wel.

Ook hebben we de afgelopen maanden geleerd waar onze grenzen liggen naar onszelf, naar elkaar, naar anderen. Dit brengt voor ons heel veel duidelijkheid, voor anderen misschien wat onrust. Toch doen we het goed en ben ik zeker heel trots van waar we waren en waar we nu zijn.

Ook ben ik heel blij dat we de afgelopen tijd hebben ondekt dat mensen nog altijd mee leven, meedenken en meevoelen. Dat steunt ons, niets liever dan dat mensen er uit zichzelf naar vragen. En ja het antwoord is altijd confronterend voor beide partijen, soms moeilijk, soms grappig maar altijd fijn en hartverwarmend.

We kunnen ook melden dat het ''circus'' weer van start gaat. het kost enorm veel moeite, emotie, energie en angst maar we doen het nog een keer.

Vandaag heb ik de echo gehad alles is in orde. Dus morgen stoppen met de pil en donderdag de eerste injectie. Hopelijk brengt het dit keer waar we al bijna 7 jaar op hopen. We kunnen het niet alleen maar gaan er samen voor.

2009 is voorbij eindelijk het was een te lang jaar. Ik heb zin in 2010 het wordt een goed jaar voor ons en voor de lieve mensen om ons heen. Het moet gewoon!

Ik zie uit naar jullie reacties. Jullie gedachte en openheid.

Bedankt dat jullie ons weer volgen.

x sas

4 opmerkingen:

  1. Hey Saskia,

    Ik ben zo blij dat de blog is bijgewerkt! Nieuw jaar, nieuw kleurtje??....
    In 2009 was ie wat donker, 2010 werd een fleurig kleurtje!!

    Laat ons hopen dat 2010 jullie leven mag kleuren met heel veel moois!

    We volgen jullie en denken aan jullie
    Heb moed, hou vol en weet dat jullie bewonderenswaardig zijn gewoon !!!!

    Go for it girl!!!x
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. veel succes met jullie nieuwe poging saskia!
    ik begin vanavond te spuiten, wie weet lukt het ons om simultaan zwanger te geraken

    fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil jou ook onwijs veel succes wensen!!! En bedankt voor je reactie, Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo lieverds,

    Inderdaad, 2009 zit er weer op.
    Laten we er inderdaad op vertrouwendat het jullie jaar wordt.

    Ook in het huwelijk waar dus goed aan gewerkt is. En natuurlijk overal is wel wat.
    Of je nu kort of lang bij elkaar bent, dat maakt niet uit.
    Een huwelijk is hard werken, voor wie dit nog niet weet.

    Het samen beslissingen nemen en daar al of niet goed over te hebben gesproken is heel belangrijk.
    Helemaal in jullie geval met het vervolg op het baby project.

    Sterkte en veel liefs,
    mams

    BeantwoordenVerwijderen