maandag 18 januari 2010

Pfff




Gelukkig er is maar 1 follikel bij gekomen. Ze zijn verder alle 13 nu zo'n 15 mm. Er moet dus nog worden verder gespoten om vrijdag of maandag de punctie te doen. We moeten dus nog een beetje afwachten. Ik vindt het wel weer erg spannend allemaal.Op het plaatje kun je zien hoe het er ongeveer uit ziet. Dat verschild natuurlijk wel een beetje. Dit is maar een kant ofwel links ofwel rechts.

Wellicht kan ik van de week als ik heel lief kijk. En me netjes gedraag...wel een foto krijgen. Al is dat niet gebruikelijk, aan de andere kant ze zijn mijn ongebruikelijke vragen al gewoon. Ik bedoel de foto's die je altijd ziet maak ik daar zelf.

Verder wil ik toch even voor 1 keertje iedereen aanraden om een ludieke actie te bedenken om extra geld te kunnen storten voor Haiti. Wees tenslotte eerlijk we mogen dankbaar zijn dat ons bedje hier staat.

Oh ja en beloof me dat je nooit s'morgens vroeg op de radio meld dat je zwanger bent. Het was deze ochtend te erg voor woorden.

X sas

3 opmerkingen:

  1. 15mm, dan is de kans toch wel groot dat je dit weekend zal kunnen gaan voor de punctie? wanneer moet je terug voor een echo?
    en ik beloof plechtig dit nooit te zullen doen, ook 's middags of 's avonds niet.
    hou je goed x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, nou die echo ziet er mooi uit hoor! Hopen dat ze allemaal goed blijven doorgroeien! Spannend hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai meisje,

    Ik hoop voor jou dat het voor het weekend word.
    Dan kan het in elk geval onder verdoving en dat is wel zo fijn. Zo was het ook bedoelt.

    Afwachten en vertrouwen op een goed verloop.

    Dikke kus mams

    BeantwoordenVerwijderen