woensdag 13 januari 2010

Dag Daaag

Dag lieve meneer van de injectie's tot ziens, tot over een week of twee drie. Dan wil ik je nog 1 keertje zien en daarna....niet meer graag. Joehoe over 20min. de laatste grote injectie.

Heel raar maar mijn buik is u al veel dikker dan de vorige keer, vol ook en een beetje raar. Ben ook misselijk, hoofdpijn is ook weer mijn vriend en huilhormonen doen het ook;-0 Voel je iets?? Bijwerkingen? Mwah nee joh...heel normaal allemaal. Toch meld ik morgen tijdens de eerste echo eventjes. Ben wel benieuwd hoe en of er iets groeit. Spannend vindt ik het. We zullen zien.

Verder ben ik met de dag banger aan het worden voor de pu. Ik probeer er zo min mogelijk aan te denken. Maar het komt toch vanzelf he. Of door het chatten op http://www.deverdwaaldeooievaar.be/chat Daar lees, hoor en schrijf je erg veel. Soms is het mooi soms erg verdrietig. Maar we zijn er voor elkaar. Bedankt dames van DVO!

Zo ik ga even spuiten (lijk net een verslaafde zo) tot snel. x sas

1 opmerking:

  1. Alles in in volle werking dus.
    Misschien moeten wij maar 'ns samen 'go with the flow'en??':-))

    Je bent goed bezig en voor je 't weet is het thé day en zit je in de wachtweken gewoon meid... Kop op moeten erdoor, niet?
    Tuurlijk weet je dat gewoon!

    De bon courage,
    ook deze weg bewandel je met glans!!

    BeantwoordenVerwijderen