donderdag 7 januari 2010

eerste prik

Vandaag of beter gezegd een uurtje geleden kwam de verpleegster langs. Ze was heel Maldegems....(lees bijna niet te verstaan) maar heel vriendelijk.

Ik moest eingenlijk nog naar de een na laatste les voor de cursus. Die heb ik dus gemist. De dame in kwestie heeft niet zo fijn geprikt. Mijn hele buikje doet nu pijn, raar maar ze deed er ook heeel lang over omde spuit leeg te krijgen. Misschien komt het daardoor. En baf....direct vreselijke hoofdpijn maar goed. Kiezen op elkaar. En hopen dat het morgen beter gaat. Dan komt haar collega.

Morgen overdag maar even kijken wie mij op het werk een spoed cursus Maldegems wilt geven;-)

x sas

3 opmerkingen:

  1. Spannend hoor!
    Zo apart dat je bij jullie daar lessen voor krijgt! Ik heb in het ziekenhuis 1 minuut een uitleg gehad en dat is het.
    Verder zelf uitzoeken.
    Wel fijn idee misschien dat een verpleegster het komt doen, dan weet je in ieder geval zeker dat het goed gebeurt. Tenminste haha.
    Maar er kan niet zoveel mis mee gaan denk ik.

    Sterkte Sas! Hopelijk heb je niet teveel last van bijwerkingen!

    Groetjes Janneke
    www.molleluja.web-log.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Janneke, leuk dat je een berichtje achter laat. Wij krijgen hier in het ziekenhuis ook maar een minuutje uitleg hoor. Die lessen dat is een hele andere cursus fotografie namelijk:-)

    grt sas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. cursus Maldegems kan ik niet, maar misschien een beetje Brugs (komt al een beetje in de buurt...)

    - Kerekewere
    - vozichtjes e

    x

    BeantwoordenVerwijderen