maandag 11 januari 2010

2 to go


Nog twee dagen en dan zijn deze injecties al weer voorbij. De afgelopen dagen is er een hele lieve, vriendelijke en zachtaardige verpleegkundige geweest. Zie je wel het kan ook anders. Gelukkig maar.

De Gonal-F gaat verder prima. Mijn collega die tegen over mij zit is ziek wel jammer. Maar gelukkig voor haar en mij...mijn darmen doen namelijk een beetje raar. En ik kan er niets aan doen maar laat zo af en toe flinke stinkwinden;-) Dus maar goed dat ik deze dagen alleen zit. Verder heb ik al een klein beetje last van mijn buik, maar al bij al voel ik mij prima. Naast de hevige verkoudheid waar iedereen mee schijnt te kampen.

Ik hoop dat mijn darmpjes weer snel normaal doen, ik bedoel straks betrapt iemand mij op het werk....

Genoeg grapjes...donderdag de echo heel spannend ik ben benieuwd hoe alles er van binnen uit ziet.

Ik hou jullie op de hoogte.

grt Sas

2 opmerkingen:

  1. Jij ook donderdag de echo.... ik ook! Ben benieuwd wat er vanbinnen allemaal gebeurt. Ik blijf je volgen!

    Groet, Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai lieverd,

    Fijn, dat je je redelijk goed voelt.
    Wij hopen dat het zo blijft.
    Ook prettig dat je nu ook en lieve dame hebt die je prikken geeft. Onthoudt haar naam, je weet niet waar het goed voor is.

    liefs mams

    BeantwoordenVerwijderen