donderdag 21 januari 2010

groei stopt

Vandaag een nieuwe echo. En wat blijkt de follikels zijn bijna niet gegroeid. Shit dat is niet de bedoeling. Aan de andere kant zit ik nu veilig, want ik weet nu heel zeker dat de punctie zekers niet in het weekend valt. Zondag moet ik opnieuw langs komen om te kijken hoe alles groeit. In de hoop dat ze opeens een boost hebben gekregen net als de vorige keer de laatste dagen. We zullen zien, de pu zal nu voor dinsdag of woensdag zijn.

Verder ben ik inmiddels wel benieuwd of de embryo's zullen door groeien naar 5 dagen. Drie dagen kunnen ze dat is al gebleken maar of ze twee dagen langer kunnen groeien. Geen idee. Als ik erover nadenk dan merk ik dat ik het heel spannend vindt. Temeer omdat er veel vanaf hangt. Want wat als ze niet door groeien, wat houdt dat dan in, is er een verklaring voor. Geen idee.

Gisteren heerlijk met twee vriendinnen gesproken over draagmoederschap. Het was heel fijn. Maar ook hadden hun tegelijkertijd de gedachten dat mijn lichaam misschien vreemde dingen afstoot. Tja dat weet niemand. Innesteling is natuurlijk heel erg moeilijk om te onderzoeken. Jammer genoeg. We moeten afwachten, geduld hebben en hopen dat alles dan toch goed komt.

x sas

4 opmerkingen:

  1. Een groots project kan je dit wel noemen...
    Er is geen handleiding voor en als je eraan begint neem je er gewoon de hele rimram bij...

    Medicatie, ziekenhuisbezoeken, pu, afwachten naar resultaten, wachtweken, resultaat...

    Laten we met z'n allen meeduimen dat Sas en Alan beloond worden voor hun inzet, doorzetting en moed in dit traject!

    Ze verdienen het gewoon keihard !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben via de site van bloem op jullie blog terecht gekomen. Ik heb nog niet alles gelezen, maar 7 jaar is een hele tijd. En heb bewondering voor jullie doorzettingsvermogen. Wij hebben na precies 4 jaar het gewenste resultaat bereikt.Ik ben nu 20 weken zwanger van de 4e IVF poging (5de terugplaatsing) 3x NL en 1x Düsseldorf. Ik weet niet hoe lang ik het nog had vol gehouden. Heel veel succes en dat deze poging jullie poging mag zijn. Ik blijf je volgen. Groetes Esje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, ik heb respect dat je toch na al die tijd toch doorzet. Hopelijk doen de embryootjes dat ook! Ben benieuwd wanneer de pu zal plaatsvinden, ik denk aan je!

    Liefs, Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieverd,

    Wij wensen jullie ook veel sterkte.
    Er is inderdaad veel voor nodig om dit vol te houden.

    Spannend, ik hoop dat het morgen goed verloopt.

    Dikke mams

    BeantwoordenVerwijderen