donderdag 14 januari 2010

Kippenren


De eerste echo zit erop. Ondanks de lagere dosis van medicatie is mijn lichaam al weer op tilt aan het slaan. Ik ben nu dus echt bang en zenuwachtig aan het worden. NA 5 dagen Gonal-f spuiten heb ik al 12 eitjes die aan het groeien zijn. De vorige keer kwam alles veel minder snel opgang maar nam de laatste dagen een run.

Als ik nu weer zo'n run ga krijgen betekend dat nu al weer vele vele veel te veel eitjes. Shit dus. We spuiten nu tot maandag door met deze lagere dosis, en maandag ochtend weer een echo. Dan wordt er besloten wat te doen. Dus volegende week vrijdag of maandag denk ik de pu. Veel sneller dan de vorige keer.

Goed ik probeer me rustig te houden. Fysiek en mentaal.


Wordt vervolgd..x sas

3 opmerkingen:

  1. Yeps,

    Saskia na een vorige verwittigen houden ze je beslist extra in het oog. Was bij mij ook zo, hadden beetje 't zelfde meegemaakt hé.

    Niet bang zijn dus, je zal goed opgevolgd worden... Zie naar mij, ik heb geen tweede overstimulatie meer gedaan!... Trek je daar wat aan op. En jah dat kan zijn dat je wel wat meer eicellen hebt, maar toch...

    Ergens heb je er ook wel nodig en een mooi aantal dat bevrucht werd zou ook schitterend zijn hé!

    Goh laten we samen maar go with te flow'en en gewoon stap per stap gaan...
    Gewoon alles laten gebeuren en samen met je honnepon doorsta je dit allemaal gewoon met glans!!!

    Moed jullie en veel succes!x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieverd,

    Na je telefoontje, waar ik belist ook even van schrok, want ja, een huilende dochter............het blijft lastig!!
    De afstand, bedoel ik dan.

    En toch....hoe moeilijk ook, houd het vol en blijf het van de positieve kant zien.

    En waar je bang voor bent, dat ze het toch weer zonder verdoving ophalen..dat kan ik begrijpen, het was geen pretje. Zeg het dus maandag direct, want ze kunnen nu eenmaal geen gedachten lezen.

    liefs en sterkte mams

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, jouw lichaam doet het dus ook erg goed.....Ik hoop dat het allemaal goed gaat en dat de pick up snel (niet te snel) mag volgen..... Ik blijf je natuurlijk volgen!!

    Heel veel succes/ sterkte! Kim

    BeantwoordenVerwijderen