zondag 24 januari 2010

Stess alom

Vanmorgen ging om 6 uur de wekker om op tijd te zijn voor de nieuwe echo. Ik vindt het altijd vroeg maar eenmaal uit je bedje en op de weg. Moet ik zeggen vindt ik het heerlijk. Die stilte, de wereld moet nog wakker worden. Dat is toch eigenlijk wel het moment van de dag. Jammer van de regen die er vandaag weer is.

De echo niet zo'n succes de follikels staan nu al een paar dagen stil. Dus moet ik nog langer spuiten, en zelfs de dossis wordt vanaf vandaag verdubbeld. Niets dinsdag of woensdag de punctie. Geen idee ook wanneer wel. En als ze dinsdag nog steeds niet groter zijn dan krijg ik er fijn nog wat andere hormonen bij om te zorgen dat de follikels niet ontploffen en we alles voor niets hebben gedaan. Hoe het goedje ook al weer heet...sorry door de paniek en stress vergeten.

Je elke avond weer prikken gaat tegen staan. Je steeds zieker voelen terwijl er niets groeit is fustrerend. Telkens weer nieuwe kans dagen voor de punctie krijgen en dan niet doorgaan is heel erg moeilijk. Afzien is wat we doen, je focus steeds opnieuw verleggen.

Dinsdag dus opnieuw een echo en nu fijn een aantal zenuwslopende dagen.

Zo ik ga nog maar weer mijn bedje in om te slapen, lijkt me een goed plan.

x sas

3 opmerkingen:

  1. He bah, das ook niks hoor dat het niet lekker groeit! Hopelijk is het allemaal niet voor niks en gaan de extra hormonen goed hun werk doen!
    Liefs, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieff kind,

    Wat naar nu weer om te lezen.
    Ik hoop dat het allemaal toch goed verloopt.

    Het is inderdaad geen pretje om jezelf elke keer te moeten pijnigen, maar het is niet anders.

    Ik vertrouw dat het goed komt.

    Sterkte mams

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yeps,

    Zo zie je maar dat je je lijf totaal niet in de hand hebt...
    Het gevoel dat je leven even bepaalt worden door echo's, het prikken en de andere medicatie neemt momenteel de bovenhand...

    Je verstand wil dat er gauw een eind aan komt, ik snap je maar al te goed.
    Ik keek ook uit naar de datum telkens dat het niet meer hoefde (medicatie, echo's). Je bent er al 'n tijd mee bezig.

    Ook emotioneel is het al niet te onderschatten. Je telt af naar die pu en of je nu wil of niet die komt op een later moment...

    Alles voor een wondertje,
    echt alles gewoon...

    En alles op alles gunnen we het jullie,
    gewoon ALLE moed en succes gewenst!!!x

    BeantwoordenVerwijderen