zondag 26 juli 2009

Natuurlijk....

Natuurlijk is het zo dat de rode duiveltjes er weer zijn. Had ik echt iets anders verwacht nee. Gehoopt ja dat wel tegen beter weten in. Ben er niet echt verdrietig van deze keer omdat ik het eigenlijk niet anders had verwacht. Maar goed we gaan rustig verder met het stoppen. Tenminste voor nu, we zijn namelijk al een stapje verder door te zeggen dat dit niet de eind halte zal zijn. Maar de rust doet goed dus we wachten lekker nog even met de volgende ronde. Hoe we verder gaan weten we nog niet we zijn dat aan het onderzoeken, nieuwe icsi ronde, adoptie of een draagmoeder zoeken elke piste zijn we aan het bekijken. Komt tijd komt raad en dan zullen de knopen wel door gehakt worden.

Maar voor nu houden we de pauze en daarmee rust nog even lekker aan want ergens bevalt het ons wel. Niet steeds naar het ziekenhuis en overal rekening mee houden.

We genieten lekker van het zonnetje en onze honden. Roos groeit als kool en dat brengt veel nieuwe avonturen met zich mee. Heerlijk.


Liefs Saskia

4 opmerkingen:

  1. En dat geldt ook voor dit berichtje.

    Rust, is ook een geneesmiddel. Er zijn nog zat andere zaken die je ook lichamelijk bezig houden.

    Dus, rust, rust.

    doegies mams

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    't Is fijn te lezen dat de rust jullie deugd doet... Ik kon daar ook echt van genieten, eens geen verplichtingen naar je hoofd geslingerd enzo...

    Laat dat hoofdje maar eens stil worden binnenin, inderdaad. Alles samen helder op een rijtje zetten en intussen leuke dingen blijven doen...

    Er wacht jullie beslist veel moois...
    't Is jullie van harte gegund !

    Elsx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey lieve meid.. Die verdomde hoop ook altijd.

    Ik las je vorige postje met heel veel medeleven en begrip.

    En nu dan de rust. Rust waar ik zelf zo hardnekkig naar op zoek ben.
    Sommige alternatieven die je aanhaalt,malen ook door mijn hoofd. Maar ik moet van mijn man absoluut wachten tot na de afspraak met de fertidokter vooraleer ik weet waar we voor gaan. Frustrerend zoveel geduld moeten hebben.

    Geniet van de hondjes, ze zijn ons zo dierbaar bij het kanaliseren van onz ekinderwens, niet?

    Dikke knuffels van MOMKE

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja, ergens heb je altijd wel wat hoop he, zelfs als je heel hard beweert van niet en weet dat het tegen beter weten in is..

    Even rust en geen ziekenhuisgedoe aan je hoofd kan ook eens deugd doen! Wij hebben zelf net 6 maanden verplichte rust achter de rug..

    Ik wens jullie veel rust toe in eerste instantie en daarna veel wijsheid om een beslissing te maken welke weg jullie nu opgaan!

    Groetjes
    Elke

    BeantwoordenVerwijderen