maandag 20 juli 2009

WOEST

Ik ben net als alle mensen wel eens boos,verdrietig, blij, opgewekt enz. Vandaag was nee ben ik WOEST. WOESTER dan WOEST, de lieve hondjes waren heel bang van mij en zelfs mijn lieve ventje heeft me nog nooit zo gezien.

Ik kan niet precies vertellen waarom, maar we worden al 3 jaar lang door de juridische processen in NL in de maling genomen. Dat heeft op vele fronten al heel veel te veel gekost. Het einde leek in zicht maar nee hoor die K** heeft weer een nieuw iets gevonden waardoor we weer NIET krijgen waar we eerlijk waar recht op hebben. Ik ben WOEST zo WOEST dat ik niet eens heb hoeven huilen. En ik kan niets doen we staan weer met de rug tegen de te bekende muur. Ik ben de kamer uit gelopen heb mijn schoenen uit gedaan en heb staan slaan, heel hard staan slaan met mijn schoenen tegen de muur. Ik heb staan schreeuwen dat volgens mij zelfs in NL iedereen het heeft gehoord. En kan kan me geen bal schelen!!!!!!!!!!!!!!

Mijn liefste man van de hele werled probeerde me rustig te krijgen het lukt niet. Ik ga nu toch eens echt drastische maatregelen nemen. Na 3 jaar ben ik alle in de maling nemerij van de rechtsgang in NL. Misschien zoek ik zelfs de publiciteit wel op. Baat het niet schaden doet het ook niet. Stelletje klootzakken zijn het. Echt waar! Ik ben inmiddels niet meer echt woest maar wel heel erg boos.

Had ik vorige week nog te gevraagd om de gouden tip om me te uiten.....heb hem dus gevonden.

Zo mijn arm doet pijn net als mijn hoofd, mijn schoentjes hebben het avontuur overleeft, de muur ook. En wij het is wij tegen de hele wereld en dat maakt ons heel heel sterk. Kom maar op.......wie durft heeft echt lef.

2 opmerkingen:

  1. Ha meid. Nou gelukkig heb je iets gevonden om je frustraties te uiten.
    Maar rot zeg, Ik snap niet precies waar je het over hebt, maar heel vervelend begrijp ik.
    Als je de publiciteit opzoekt, zeg je het dan ff? ;-) Sterkte!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei oei oei, dat klinkt wel heel boos zeg..
    Ik weet ook niet waar je het precies over hebt maar wel fijn dat je op deze manier je ongenoegen kan uiten...

    Kijk je wel uit dat je er niet aan onderdoor gaat?

    Liefs Sandra

    BeantwoordenVerwijderen