maandag 15 februari 2010

Helaas pindakaas

Vandaag was de grote dag...sinds zatedag nog plots een keel ontsteking en koorts. Gelukkig is dat vandaag al bijna weg.

Het bloedprikken ging als een speer. Dat verwonderd mij altijd omdat het meestal niet zo goed gaat. Ik heb nogal diepliggende en rollende aders. Dat is lastig prikken ..altijd een beetje gokken. En vaak gokken ze mis met alle gevolgen van dien. Maar goed er zat vandaag zo waar een goede prikker. In een keer raak en het ging vlot, deed geen pijn. Alleen zat madam zo te beppen dat ze me te lang met de naald liet zitten...en nog wat beppen..en nog even om het hoekje kijken vanuit je stoel...tja joh toe maar...rustig aan neem je tijd...mijn armpje wordt niet steeds blauwer hoor...bep nog maar een beetje. He uh beppie....wil je de naald er effe uithalen??? Gelukkig kon dat;-)

Helaas was de uitslag weer als van ouds. Helaas sorry mevrouw we hebben geen goed nieuws voor u. Oh ok dan, zetten jullie ons dan weer op de nieuwe lijst. Oh..stil gaat het wel ik ja hoor. Tja soms wordt je een beetje stoïcijns ...je trekt een muurtje op zo groot als de Chinese dus..Zij de dame in kwestie nog heel lief en heel mee levend alles plannen voor een volgende ronde. In april al..pff zeg ik wel een beetje snel...oh kunt u dat niet aan dan mag het ook later hoor...gaat het wel. Ja hoor het gaat nee zo is goed later hoeft niet. Zekers mevrouw. En zo werd ik een lijdend voorwerp...waardoor de tranenmachine dan toch op gang kwam ...shit..weer op het werk...weer een uru eerder weg...weer al die medelijdende blikken maar niets zeggen ..op 2 na.

Bij thuis komst lag er dan nog even een brief van het uz. Daarin stond nog eens wat ze hadden gedaan en hoe de status was. Wij snappen eigenlijk achteraf niet zo goed waarom de moppie's zijn terug geplaatst. De gemeten kwaliteit was echt slecht. Dus de volgende keer willen we dat niet meer.

Verder zal de komende dagen het randje wel weer slijten. De teller in de hemel staat inmiddels op 23 ....

X sas

7 opmerkingen:

  1. Een tocht waarbij jij en hij samen stapte,
    geen berg te stijl,
    geen rugzak te zwaar

    Op naar dat mooie avontuur.....

    Niet wetende wat de top voor oplossing bracht
    En nu kijkende daarboven is het misschien even uitzichtloos, hopeloos

    Laat maar even zitten nu,
    even samen rusten daar boven,
    samen knuffelen, samen verwerken

    Tijd geeft raad,
    tijd geeft moed,
    tijd doet je dit verdriet vergeten
    en opnieuw proberen

    Moed allebei,
    allebei zo groots, zo moedig, zo sterk....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve lieve Sas, ik leef (lees) nog steeds met je mee. Wat een klerezooi. Ik weet dat ik je verdriet niet kan wegnemen, helaas..Toch een megadikke knuffel.

    God meid, je bent een kanjer! Waar blijf je de moed vandaan halen , Benieuwd of jullie doorgaan, want dat is toch telkens weer een weloverwogen keuze. Ik denk aan jou!

    Momke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weeral slecht nieuws voor jullie... :(
    what can I say..
    hopelijk vinden jullie de moed nog om door te gaan.
    hou jullie goed
    liefs, billie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee toch, niet gelukt, wat jammer! Ik hoop onwijs dat jullie toch moed vinden om door te gaan. Ik denk aan je en blijf je volgen.... Liefs, Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ iedereen spuer bedankt deze berichtjes zijn super fijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heee meissie.....Wat is het toch een ellende he? Ik vind het omvoorstelbaar wat voor doorzettingsvermogen en kracht jij hebt.......

    Ik wens je waanzinnig veel sterkte, moed en alles wat je nodig hebt.

    Hier weinig nieuws....aan het wachten tot we weer kunnen beginnen.....ik verwacht dat we in de 2e week van maart ergens zullen kunnen starten met spuiten......ik visualiseer me een eind weg.....eierstokken vol met mooie eitjes.....maar of het zal helpen??

    Ik ga snel op zoek naar die foto's van jou.....kun je me laten weten waar ik die het best kan vinden?

    Dikke troostknuf van mij...bloem

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He hoe is het nu? Blijf op je blog komen maar geen nieuws.... Hoop dat alles oke is?

    Kim

    BeantwoordenVerwijderen