woensdag 3 februari 2010

Wat een uren

Gisteren kon ik me dan toch niet meer inhouden. Ik ben maar weer eens brutaal geweest....en het uz gebeld om te vragen of onze moppie's nog groeien.

Helaas is het zo dat ze van maandag op dinsdag nacht niet zijn gegroeid. De dame van het labo had een heel technisch verhaal. Delingen en nog meer delingen, technisch gezien zijn ze nu 5 en 6 cellen groot. Gisteren zijn ze in een ander vitamine badje gestopt in de hoop dat ze die lekker vinden en opeens nog eens groeien.

Volgens het labo kan dat...maar ja ...volgens mij kan dat niet echt. Het is hier ook wel zo dat ze vaak verzachtende woorden gebruiken. Hoe het kan enzo dat moest ik morgen maar vragen.

Ik ben dus nu al uren in twijel, hoop toch, geloof het niet echt....houdt er rekening mee dat ik zo voor niets naar Gent rijdt.

Het was een lange koude nacht....


Sas

5 opmerkingen:

  1. sas... hopelijk lees ik later op de dag alsnog goed nieuws van je! ik duim! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop ook dat ze toch door de vitaminen zijn gaan doordelen en dat je ze straks allebei in je buik hebt...

    Toi toi toi...

    Liefs Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi lieverd,

    Tja, er is dan net wel teruggeplaats, en ik hoop ondanks alle info die ik net heb gehad van je, dat het toch een sterk moppie is.
    Met een wil van heb ik jou daar.

    Zet um op moppie!!!!!!!!!!!!

    XXXXXXXXXXXX mams

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tot het eind spannend allemaal ....

    We duimen op een mooie tp alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi lieverd.

    we duimen en denken aan je!

    xxxxxx rob en syl / lelystad

    BeantwoordenVerwijderen