dinsdag 9 februari 2010

Zwanger????????

Elke keer opnieuw merk ik altijd wel iets. Of ik echt zwanger ben echt geen idee natuurlijk. We zullen nog wat geduld moeten hebben.

Maar toch elke maand opnieuw denk je dat het wel zo is. S'morgen altijd misselijk, elke dag hoofdpijn, plots heel moe, pijnlijke brosten....enz. Zelfs als de artsen bellen dat het niet zo is dan denk ik altijd jaja ..we zullen zien ..misschien hebben jullie wel de uistlagen verwisseld. Om dan twee dagen later de monstertjes te verwelkomen.

Ach ja..twijfel,hoop,verlangen en angst. Het is de dagelijkse portie afwachten.

x sas

4 opmerkingen:

  1. Hai kind van me,

    Ik wens je veel sterkte.
    Wanneer moet je nu eigenlijk voor controle naar het ziekenhuis. Volgende of de week?

    Dikke kus je moeder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey sas,

    wanneer heb je nieuws?
    zo spannend! ik duim mee uit volle borst :)

    groetjes, billie

    ps: stuur mij gerust eens een mailtje, via m'n profiel vind je m'n emailadres terug

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heee sas,

    dank je voor je lieve berichie op mijn blog!!! Ik zie dat jij nog al wat langer bezig bent dan ik en het nog niet opgegeven hebt. RESPECT!
    het is zo'n zware weg he? Ik hoop dat die emmie bij jou een heerlijk plekje heeft gevonden waar die lekker 9 maanden wil blijven.

    Ik wens je veel sterkte in de wachtweken en veel succes. Wanneer mag je testen?

    Even over die vitamines.....maar ik hoop dat je die info niet meer nodig hebt:

    Ik heb in Dusseldorf een proefverpakking PRO-fertil van speciale supplementen gekregen van de doc. Hij zei dat daar alles inzit wat nodig is voor een goede zaadopbouw maar dat die dingen te duur zijn en dat je gewoon dat moet innemen wat er in zit. Komt het lijstje via deze link:
    http://www.profertil.de/index.php?id=125

    En

    .....by the way de verhouding Omega 3-6-9 schijnt ook erg erg belangrijk te zijn (zie website van dusseldorf via deze link:

    http://www.ivf-duesseldorf.de/index.php?id=478&lang=nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik duim kei hard voor jullie meid!
    xxx
    Gwen

    BeantwoordenVerwijderen