dinsdag 22 juni 2010

Verder

Lieve mensen,

Ik wil jullie bedanken voor het volgen in onze weg naar een kindje. Wij willen jullie bedanken voor de lieve berichtjes, mailtjes, kaartjes, sms-jes die wij na een plaatsing van een nieuwe blog kregen.

Maar er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan. Zoals bij zovele zal onze blog stoppen. Wij gaan heel bewust en zeer gelukkig verder met ons leven.

Er gebeuren vele mooie dingen, we zijn samen gelukkiger dan ooit tevoren.

Als we de balans opmaken dan kunnen we zeggen dat de weg lang was, dat we tijden door een woestijn hebben gelopen, dat de dalen diep waren. Maar nu kunnen we ook zeggen dat we ongelofelijk zijn gegroeid, als individu maar ook samen. WE wandelen samen weer op het juiste pad. Op de juiste weg...waar deze weg ons naar zal leiden weet alleen God. Maar wij hebben de grootste vertrouwen in Hem. De afgelopen tijden hebben we vele inzichten gekregen. En zijn daar oprecht dankbaar voor.

Er staat veel te gebeuren. Veel meer dan wij weten denken en voelen. Maar we zijn er klaar voor laat de verandering maar komen. Laat het zegeningen regenen.

Ik zal nog wel een blog gaan maken maar van hele andere aard. Misschien dat ik de link hier nog wel op plaats. We zullen zien.

Voor nu nogmaals SUPER BEDANKT aan een ieder.

En God's zegen toegewenst.

ONS

10 opmerkingen:

  1. Mooi hoe jullie er samen aan uit geraken.
    Mooi hoe jullie een dikke knoop doorgehakt hebben en de rust in jullie relatie teruggevonden hebben.
    Mag ik jullie alle goeds van de wereld toewensen?

    Dikke knuf,

    Lie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey lieve Sas, ik wens jou het aller aller beste toe. Hoe jullie er sterker zijn uitgekomen, siert jullie. Ik ken er weinigen die het jullie na ouden doen :D

    Enerzijds spijtig dat je met deze blog stopt, ik hoop weldra te mogen meelezen in een nieuw begin?

    Het ga je goed op dat rechte pad!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sas & Alan,

    Ik krijg tranen in de ogen bij het lezen van dit alles.
    Voel me triest maar ergens ook wel blij...
    Jullie zijn sterker dan ooit en dat is zo goed.

    Het stopt helemaal niet.
    Het gaat alleen maar verder zoals je zegt.
    Jullie nemen een ander pad SAMEN.

    Ik heb bewondering voor jullie gedane stappen, ik was blij dat ik getuige mocht zijn ervan bij momenten.
    Ik wens jullie enorm veel moois toe op jullie nieuwe weg...

    The best is yet to come...
    Geniet meid, 't is jullie van harte gegund!

    We volgen jullie nieuwe blog beslist als die er is, als jullie er één maken.
    En hopelijk kunnen we mee genieten van jullie nieuw verhaal...

    Dikke knuf!
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve kinderen,

    Wij zijn blij dat jullie sterker, rustiger en vooral GELUKKIGER zijn geworden.

    Het was een lange weg om hier te komen, een heel bijzondere weg, met veel persoonlijk verdriet, waarin volgens mij, ook de weg naar GOD voor jullie was opgebroken.
    Dat je die ook weer terug hebt gevonden en dat het jullie weer kracht zal geven om de rest van jullie leven de verlichten en verder te brengen.

    Wij hopen dat het allemaal op een goed leven gaat eindigen, wat dat ook zal brengen en waar dat ook zal zijn..

    Met liefde Mams en Paps

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend veel respect voor de beslissing die jullie hebben gemaakt! Ik hoop dat de weg die jullie nog te gaan hebben, mooi zal zijn. GENIETEN van elkaar en elkaar gelukkig maken, want dat is LEVEN! Ik hoop je natuurlijk nog te kunnen volgen, ook misschien in een ander blog, ookal is die van een ander aard. Heel veel sterkte en heel veel geluk toegewenst in jullie leven!

    Heel veel liefs, Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Sas,

    Ik heb je pad maar kort mogen volgen maar op dat kleine stukje heb ik al gezien hoe moedig, sterk bewust en dapper je bent.

    En nu deze keuze......met nog meer moed, nog meer kracht en nog bewuster! jeetje meid, wat ben jij een kanjer.

    Je mag trots zijn op jezelf, je partner en jullie relatie....die dit alles doorstaan heeft.

    Ik wens jullie alle, en alleen maar, goeds en moois in jullie leven...
    Ik hoop dat al je wensen, dromen en verwachtingen vanaf nu wel uit mogen komen.

    Lieve sas, ik hoop op een dag op je nieuwe blog te lezen over je nieuw ingeslagen mooie pad.

    Je bent een bron van inspiratie en ik hoop dat ik, als ik deze weg ook moet ga, net zo dapper die stappen zet als jij ze hebt gezet!

    het gaat je goed, lieve sas, en misschien nog eens tot lezens

    alle liefs, bloem

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieverd,

    je zal gemist worden.

    "Want ik ben bereid afstand te doen van alles in ruil voor de ademtocht van dat jonge leven, voor de geur van die ontluikende roos." Elsschot (Tsjip)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Sas,

    Ik weet niet of je dit nog leest... ik ontdek nu pas je blog, ook al ben je er mee gestopt. Toch volg ik 'm, omdat ik het zo moedig vind om te lezen welke weg jullie tot hiertoe hebben moeten bewandelen. Het moet ontzettend moeilijk geweest zijn om uiteindelijk te staan waar jullie nu staan. Ik kan alleen maar bewondering hebben voor jullie. Ik hoop ook dat je ooit hier een berichtje post met het nieuws dat je een nieuwe blog gestart bent, en ben er zeker van dat ik die met veel plezier zal volgen. Ik wens jullie het allerbeste toe, en dat er geluk en liefde en andere mooie dingen in jullie richting mogen stromen...

    Veel liefs
    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hallo sas,
    hoe gaat het met jullie? en met de zwangerschap?
    het zou tof zijn nog eens iets te horen van je.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heey,

    Heb even vol intresse je blog gelezen bekent verhaal ik en mijn vriendin zijn ook al 4 jaar bezig ik zelf heb nu een boek aangeschaft en ik moet zeggen er staat erg veel informatie in waar wij wat aan denken te hebben ! Misschien is het iets voor jullie. Zoniet dan niet kan geen kwaad toch een goede tip. Ik hoop echt voor jullie dat het mag lukken. groetjes Rob

    BeantwoordenVerwijderen