dinsdag 5 april 2011

Zwanger

Lieve mensen,

Mijn blog was afgesloten en dat zal hij ook wel blijven. Toch wil ik jullie niet onthouden van een heel mooi feit.

Afgelopen oktober zijn we erachter gekomen dat we zwanger zijn. Zomaar opeens na een gebeds avond (wij zijn christen en soms heb je dan gebeds avonden, trouwens dit was een avond voor anderen en niet voor ons)

Vol ongeloof hebben we de eerste weken/maanden doorleeft. We zijn zwanger van een eeneige tweeling. Dit komt maar in een op de drie gevallen voor. Hoeveel specialer kan het worden. We zijn inmiddels 10 weken voor D-Day en beginnen langzaam te geloven dat het dan toch echt waar is.

Zo zie je maar dat na al die jaren van ziekenhuizen en vele behandelingen we zwanger zijn door pure zegen van boven.

Voor al die bezig zijn, grote wensen en verlangens hebben geef niet op. Maak je juiste beslissing en verwacht niets maar toch ook veel.

x sasbelgie

8 opmerkingen:

  1. Bizar hoe maffe kronkels het leven soms kan nemen. Al die tijd en energie in behandelingen en dan dit... Zotjes eh? Maar ongelooflijk hard gewild en gegund!
    Ik hoop dat je 2 kerngezonde kindjes op de wereld mag brengen. Aan liefde gaan die 2 kastaars in elk geval geen gebrek hebben :-

    Laat je iets weten als ze geboren zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een zegen!
    Ik bid het ons ook ooit wordt gegeven. Ergens heb ik het gevoel dat dit wel zal gebeuren. Maar het zal op Zijn moment zijn.
    Geniet er van! Ik hoop dat jullie 2 prachtig gezonde kindjes mogen krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. proficiat! laat je iets weten?? Ik duim alvast voor jullie!!
    MV

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb je blog af en toe gelezen in het verleden, en dit te lezen maakt me echt superblij! Een dikke proficiat en veel geluk samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fantastisch nieuws... Ik ben echt heel erg blij voor jullie, en fijn dat je ons dit toch nog even laat weten. Laat zeker iets weten als het zover is, ik duim mee voor 2 kerngezonde babietjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi nieuws!!! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie en de tweeling. Hopelijk plaats je nog een berichtje als ze er zijn, ben heel benieuwd!

    Liefs Sandra

    Sterkte met de bevalling!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het zal nu wel (letterlijk) spannend worden......
    sterkte met de laatste loodjes en de bevalling!!
    veel liefs
    Maman Verte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo sas
    hoe gaat het met je? je zal nu wel al bevallen zijn veronderstel ik?
    alles ok met je 2 kleine mirakeltjes?
    groetjes
    billie

    BeantwoordenVerwijderen