woensdag 24 maart 2010

Kraamvisite




Twee van onze lieve vrienden zijn vorige week Papa en Mama geworden van een heel mooie jongetje. Toen ik op woensdag avond de sms las, deed het toch pijn. Vond ik het niet leuk en zeer moeilijk. En echt ik gun het hun net als ieder ander.

De volgende dag op ons 5 jarig huwelijks dag zijn we dan toch maar voor de korte pijn gegaan. Hup direct langs dan hebben we het maar gehad. Vlug nog even een klein cadeautje op de baby afdeling van de C&A gekocht. Wat een lelijke dingen hebben ze daar trouwens voor jongetjes....maar goed dat daar gelaten.

We moesten even zoeken...maar hebben ze gevonden. En het was eigenlijk helemaal niet erg. Het ging goed, geen tranen, geen pijn in mijn hart. Het was gezellig en fijn.

Zo zie je maar weer, fase 5 is er echt. Ook de dagen erna geen enkel probleem. Heerlijk voor mij, voor mijn man en voor hun. (al hebben zij er waarschijnlijk geen idee van tenzij ze nu meelezen;-))

De komende periode gaan er nog twee vrienden in bevallen. Dat zullen we dan ook wel aan kunnen. We gaan het met vertrouwen te gemoed. En dat is een heel rustgevend gevoel.

Van de week heb ik zelfs sávonds tegen mijn man gezegd dat als we met zijn tweeën blijven, ik ook eigenlijk wel gelukkig zal zijn. Ik ben zelf nog steeds een beetje onder de indruk van mijn gevoel en mijn uitspraak.

Eind goed al goed zeggen ze dan......al zal het nooit makkelijk worden...baby's, zwangeren enz.

x sasbelgie

5 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat ik op een dag ook terug zo'n kraamkliniek binnen durf stappen. Nu lukt me dat écht niet.... Knap van je hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Saskia,

    Heel knap!!!!
    Heel moedig!!!

    En de laatste uitspraken helemaal!!!!!

    liefs je moeder

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heee lieve Saskia,

    Wat ben jij moedig zeg......en sterk!!!
    ik kan me haast niet voorstellen dat ik ooit op dat punt zou kunnen komen........

    ik heb bewondering voor je,

    liefs bloem

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sas, wow ben je echt al zooo ver?
    Dat is echt zeer bewonderenswaardig van je!

    Knuffel
    Mom

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke blog zeg. Ik heb zelf een blog over zwangerschap week tot week Misschien eens leuk om te bekijken? :)
    Keep up the good work!

    BeantwoordenVerwijderen